СИСТЕМА РІВНІВ
Організація процесу вивчення турецької мови і оцінка ступеня володіння їм, збудовані на основі європейської системи рівнів володіння іноземною мовою.
Система складається з 6 великих рівнів, які представляють собою більш низькі і більш високі підрівні в класичній трирівневої системи, що включає в себе базовий (temel), середній (orta) і просунуті рівні (yüksek).
елементарне володіння
Базові рівні Самостійне володіння
Середні рівні Вільне володіння
просунуті рівні
А1
Temel 1
початковий А2
Temel 2
елементарний В1
Orta 1
середній В2
Orta 2
Вище-середнього С1
Yüksek 1
Високий рівень С2
Yüksek 2
досконалий
Володіння початковими знаннями граматики та спілкування на повсякденні теми. Володіння розширеними знаннями граматики та наявність навичок сприйняття і говоріння турецькою мовою. Впевнене володіння основними навичками слухання і говоріння, включаючи поглиблені знання з граматики. Ефективне володіння турецькою мовою і можливість швидкого і безпомилкового спілкування. Володіння турецькою мовою на дуже високому рівні, вміння швидко і чітко викладати свої думки. Володіння турецькою мовою на рівні носія мови.
Учень, успішно закінчив один рівень, може продовжити навчання, перейшовши на наступний рівень. Кількість навчальних годин для переходу на наступний рівень становить 60 акад.ч. Однак зазначимо, що просування по щаблях, починаючи з B1, вимагає більше тимчасових витрат. Це пояснюється тим, що на більш високих рівнях розширюється коло видів діяльності і потрібна все більша кількість знань, навичок і умінь:
А1
Слухання Учень розуміє окремі знайомі слова і дуже прості фрази в повільній і чітко звуковій мові в ситуаціях повсякденного спілкування, коли говорять про нього, його сім'ї і найближчому оточенні.
Читання Учень розуміє знайомі імена, слова, а також дуже прості речення в оголошеннях, на плакатах або каталогах.
Діалог Учень може брати участь в діалозі, якщо його співрозмовник повторює на його прохання в уповільненому темпі своє висловлювання або перефразовує його, а також допомагає сформулювати те, що учень намагається сказати. Може ставити прості запитання і відповідати на них в рамках відомих йому або цікавих йому тем.
Монолог Учень вміє, використовуючи прості фрази і пропозиції, розповісти про місце, де живе, і людей, яких він знає.
Лист Учень вміє писати прості листівки (наприклад, привітання зі святом), заповнювати формуляри, вносити своє прізвище, національність, адреса в реєстраційний листок в готелі.
А2
Слухання Учень розуміє окремі фрази і найбільш вживані слова у висловлюваннях, що стосуються важливих для нього тем (наприклад, основну інформацію про себе і свою сім'ю, про покупки, про місце, де живе, про роботу). Розуміє, про що йде мова в простих, чітко виголошених і невеликих за обсягом повідомленнях і оголошеннях.
Читання Учень розуміє дуже короткі прості тексти. Може знайти конкретну, легко передбачувану інформацію в простих текстах повсякденного спілкування: в рекламах, проспектах, меню, розкладах. Учень розуміє прості листи особистого характеру.
Діалог Учень вміє спілкуватися в простих типових ситуаціях, що вимагають безпосереднього обміну інформацією в рамках знайомих йому тим і видів діяльності. Може підтримувати гранично коротку розмову на побутові теми, і все ж розуміє недостатньо, щоб самостійно вести бесіду.
Монолог Учень може, використовуючи прості фрази і пропозиції, розповісти про свою сім'ю та інших людей, умови життя, навчання, справжньою або попередньою роботою.
Лист Учень вміє писати прості короткі записки і повідомлення. Може написати нескладне лист особистого характеру (наприклад, висловити кому-небудь свою вдячність за що-небудь).
B1
Слухання Учень розуміє основні положення чітко виголошених висловлювань в межах літературної норми на відомі йому теми, з якими йому доводиться мати справу на роботі, в школі, на відпочинку і т.д. Учень розуміє про що йде мова в більшості радіо- і телепрограм про поточні події, а також передач, пов'язаних з його особистими або професійними інтересами. Мова говорять повинна бути при цьому чіткої і щодо повільної.
Читання Учень розуміє тексти, побудовані на частотному мовному матеріалі повсякденного і професійного спілкування. Розуміє опису подій, почуттів, намірів в листах особистого характеру.
Діалог Учень вміє спілкуватися в більшості ситуацій, що виникають під час перебування в країні мови, що вивчається. Може без попередньої підготовки брати участь в діалогах на знайому йому / потрібну йому тему (наприклад, «сім'я», «хобі», «робота», «подорож», «поточні події»).
Монолог Учень вміє будувати прості зв'язні висловлювання про свої особисті враження, події, розповідати про свої мрії, надії і бажання. Може коротко обгрунтувати і пояснити свої погляди і наміри. Учень може розповісти історію або викласти сюжет книги або

© 2008 Учебный центр "Академия Успеха".