РЕСТОРАТОР
Керуючий ресторанним бізнесом - людина творча, яка вміє здивувати, зацікавити, залучити відвідувачів в ресторан. Не випадково досвідчені ресторатори порівнюють свої заклади з театром, себе з режисерами, а відвідувачів з акторами. Ресторатор вирішує всі організаційні питання від набору персоналу до укладення договорів на поставку продуктів. Головне завдання ресторатора зробити ресторан прибутковим.
специфіка професії
Плюси професії: Можливість реалізувати талант управлінця, фінансиста і творця в рамках однієї професії. Часта зміна вражень, щоденні зустрічі з новими людьми. Можливість зробити швидку кар'єру, потрапити в еліту ресторанного бізнесу.
Мінуси професії: Постійне нервове напруження. Буває, колись перепочити, розслабитися. Необхідно пам'ятати тисячу дрібниць і всюди встигати. Серйозна моральна, а часом і матеріальна відповідальність. Ненормований, іноді і зовсім мало не цілодобовий робочий день.
Місце роботи: Ресторани, кафе, бари, фаст-фуди і т.д.


ПРОГРАМА КУРСУ "РЕСТОРАТОР"


1. Структура і організація ресторану
-Критерії підприємства громадського харчування
-зонування ресторану
-Обладнання та інвентар ресторану
-Меню ресторану
-персонал ресторану
-Стандарти роботи та обов'язки лінійного і адміністративного персоналу ресторану
2. Стандарти сервісу та правила обслуговування в ресторані
-сервіровка столів
-Порядок обслуговування гостей в залі ресторану
-Методи обслуговування: французька, англійська, російська, європейський, комбінований
-Особливості обслуговування за барною стійкою
-Сервіс, який продає - золоті правила пропозиції
3. Алкогольні і безалкогольні напої
-Класифікація та види алкогольних напоїв
-Опис і характеристики алкогольних напоїв
-Коктейлі, класифікація, типи, техніка приготування коктейлів і мікс-дрінков: Білд, Стир, Шейк, Бленд
-Безалкогольні напої та коктейлі
-Рекомендації напоїв до страв
-Правила подачі напоїв
4. Організація банкетів та прийомів
-види банкетів
-планування банкету
-обслуговування банкету
-Організація виїзного обслуговування - кейтеринг
5. Організаційна структура управління
-лінійна структура
-функціональна структура
-Лінійно-функціональна
-Пірамідальна структура управління - рівні управління
6. Функції процесу управління
-Планування ефективної роботи ресторану: що, навіщо і яким чином
-Організація процесу: постановка конкретних завдань, розподіл обов'язків, делегування повноважень
-Мотивація персоналу ресторану: визначення потреб і ефективні форми мотивацій
-Контроль: стандарти, вимір, стадії
7. Стратегія управління рестораном
-Аналіз цілей відкриття ресторану
-Стратегічні і фінансові цілі
-Можливості та ефективність застосування планування в ресторані
-формування бренду
-Складові успіху ресторану
8. Маркетинг ресторану
-Загальний аналіз ресторанного ринку
-конкуренція
-Ефективна концепція розвитку ресторану
-Медіа-план і бюджет маркетингових витрат
Креативний маркетинг ресторану. Реклама ресторанного бізнесу
9. Менеджмент ресторану
-Економіка для менеджерів
-Загальний і стратегічний менеджмент.
-Організаційна поведінка і управління персоналом
-Основи фінансового менеджменту. Бюджетування і контроль витрат ресторану.
-Маркетинг товарів і послуг. Особливості маркетингу ресторану
-Концептуальні засади ресторанного бізнесу
-Правові аспекти ресторанного бізнесу
-Менеджмент в ресторанному бізнесі
-Продукти харчування й напої в ресторані. організація закупівель
-проектування ресторану
-Сервіс в ресторанному бізнесі
-Основи загальної соціології
-Соціологія ресторанного бізнесу
-Національна культура і національна кухня
10. Навички грамотного керівника і побудова ефективної команди ресторану
-стилі керівництва
-Характеристика стилів управління
-Аналіз організаційної структури управління рестораном
-Розподіл обов'язків і делегування повноважень
-Принципи створення високоефективної команди ресторану
-Етапи створення і розвиток команди
-Наставництво, коучинг - підхід в навчанні
-Організація системи постійного навчання персоналу ресторану
-Атестація персоналу ресторану
-Формування кадрового резерву
11. Кадрове адміністрування і корпоративна культура в ресторані
-Ефективна взаємодія підрозділів ресторану
-Посадові інструкції персоналу ресторану
-дисциплінарна політика
-Формування та методи підтримки корпоративної культури
-Взаємозв'язок між корпоративною культурою і успіхом ресторану
-Проведення зборів і настрій на досягнення поставлених цілей всім персоналом ресторану
-Питання корпоративної безпеки
-Методи мотивації персоналу ресторану
12. Ефективна організація продажів в ресторані
-Методи збільшення виручки закладу
-Способи організації пропонують ресторанних продажів
-Специфіка цінової політики ресторану
-Меню і винна карта, асортимент, широта і глибина
-Банкети, як отримати максимальний прибуток
-Виїзне обслуговування (кейтеринг)
13. Завоювання гостя
-Локальний маркетинг - основні інструменти ресторанного маркетингу
-Маркетингові зони ресторану і контроль за ними
-Типології гостей, «що гість думає про нас?»

© 2008 Учебный центр "Академия Успеха".